Första skoldagen i 9an..



Jag är otroligt ledsen att jag har varit så dålig med att uppdatera!
Jag har inte haft ork, tid eller lust..
Men det får det bli ändring på!
Igår blev jag och min kära vän Emma fotograferade utav en fotograf, gratis.
Mer bilder kommer senare..

Idag var första skoldagen och den startade vid flaggstången som vanligt och man kände sig faktiskt ganska stor emot alla 7or,8or & lågstadiet.. För nu var man ju faktiskt 9a!
Det sa Emma när vi trippade till skolan " Linn, vi börjar 9an nu".
Det gör vi faktiskt! Nationella prov, PRAO, Gymnasieval, Betyg, osv.. står på schemat.
Och v.38 ska jag praoa, men vet inte vart. Finns en mängd med ställen som jag skulle vilja välja.
Restaurang ? Grill ? Mataffär? Bageri?
Det är de som är mest intressant. Som ni förstår gillar jag att baka / laga mat.
Vi får väl se.
v.39 åker jag och mamma till Turkiet också :)
Den 20 september flyger vi iväg , 1 vecka.
Tror vi åker till sofia, bra koll!

Slutade vid 11.20 ( Om det vore en vanlig skoldag, skulle vi slutat 15.25, längsta dagen, tur att vi slapp! ) , då vi fått skåpsnyckel, schema & papper + en massa information. Lunch också, potatis & purjolöksoppa (y)

Även fast solen skiner starkt idag blir det nog bara att slöa i sängen med film.. slappt va? Jag är så trött så jag orkar inget annat, ikväll blir det nog fotboll med en massa vänner ! Oj vad skoj.
Och jag längtar tills morgondagen, helgen.. en hel helg med världens bästa pojkvän <3
jag älskar dig.

Ut i solen nu ;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

tackar :) jag ska i så fall jobba som aktivitetsledare!

2009-08-20 @ 18:43:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Den i mitten var rätt cool :D



go morgon, hoppas du sovit gott =)

2009-08-21 @ 09:28:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0