Fram med betygen mannen..


photosession - bjuder på en bild därifrån.. linn & emma



Godmorgon goddag god eftermiddag!

Jag slog upp ögonen vid lite efter 11 och solen sken och jag kände mig allmänt glad, utvilad och kroppen mådde bra. Visst var jag lite hes men who care's ? Har kollat lite gymnasium och det lutar åt alla möjliga städer! kom igen betygen, ge med er.. Jag vill verkligen ! Styla hår och fixa och trixa är min grej, ge mig den chansen? Har suttit och grejat med mitt eget hår och dragit på lite smink och sitter och väntar på att Emma ska dra en pling så drar man ner och snackar lite skit med henne ! När thomas hör av sig blir det att åka till honom (?) saknar dig även fast vi träffades igår! Och på tal om igår, haha, ja jag kom till thomas och vi drog senare ner med hans vänner till matfestivalen, vilket drag! Haha inte då, inte mycket folk och några matställen, så jag såg matfestivalen! Hoppas ni som var där i spöregnet hade det skoj iallafall ;) Och det blev ett bra med krångel när jag skulle hem. Men det löste sig till slut! Kom hem efter 2 ;)

Ha en bra dag nu, jag ska slänga mig på cykeln till Emma snart. Ikväll blire ? Blir väl att träffa någon vän!

Vi hörs senare
/lh'

outfit ;
chinos - gina tricot
tshirt - yap
cardigan - carlings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0