Hoppar på cykeln igen..


Jag ber om ursäkt att jag inte bloggade imorse.
Men klockan ringde vid halv 10 och jag steg upp direkt och käkade lite frukost och sedan
gorde iordning mig lite snabbt, och vid 20 över 10 mötte jag Ahl och vi drog ner till gymmet,
senare kom Linus och efter det mötte vi Emma och kikade lite, när klockan slog 12 mötte vi upp våran gamla konfaledare och tog en fika, trevligt! För min del blev det macka, ost & skinka och loka päron.
Dem tog andra godsaker!
Sedan kollade jag och Emma lite på underkläder och köpte godis.
Det var väldigt varmt att gå runt i jeans och tshirt sen, därför drog jag hem och nu ska jag snart iväg igen.
bara byta om & sätta upp håret.

Vetinte om det blir Ahl / Patrik Robin Emma ikväll :)
Alexander ville hitta på någonting också, vi får se vart det lutar !

Måste ner och köpa bh & skolsaker med mamma nu..
huvudet spränger.

ne nu ska jag hoppa på cykeln, ha det bra så hörs vi sen !

lh


visst är det mysigt med tända ljus & filtar ?
miss u honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0