ny start, nya möjligheter..

Jag vet inte hur många gånger jag har suttit och skrivit det första inlägget i bloggen, har säkert haft ett tiotal bloggar, aldrig blivit extra nöjd med bloggen men nu hoppas vi på att jag äntligen kan bli det. Jag är en stor fantast av färgerna svart & vitt, så i mina rum har jag fullt med möbler i vardera färgkoder. Lika mycket värd, hur man än ser ut. Jag heter Linn och går grundskolan och snart är det jobb som ligger vid framfötterna och då gäller det att betygen är schyssta, annars är det slabbjobb som kommer upp, jag vill gärna bli frisör och kämpar emot det! Jag har världens bästa pojkvän som jag verkligen älskar över allting annat, och den mest fantastiskt bästa vän som finns! & en massa mer vänner och liknande. Det är bara en liten tårtbit av vad ni får läsa i denna bloggen , så ni kan väl lägga ner en liten stund åt att läsa denna, ska försöka uppdatera så bra jag kan nu, man blir ju mer peppad och skriver mer om man får mer läsare. Vem skriver och inte har läsare liksom? Man fortsätter om man ser att folk gillar den. Det var lite av mig, mer märker ni. Jag lever med min Nikon D60 som plåtar en del bra bilder som poppar upp!

lh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0