Tipsar om bloggar..

jag vet att jag är riktigt kass på uppdatering!
kan tipsa om lite bra bloggar så länge

www.hummeloooo.blogg.se
www.metrobloggen.se/elinvarlden
www.doli.blogg.se
www.muffinsmartin.blogg.se
www.grymtroligperson.blogg.se


jag vill få det där svepet så bara fingrarna stryker över tangentbordet..
Hoppas ni kan läsa deras bloggar och le åt små härliga kommentarer till schyssta outfits!
Jag kommer snart bli seriös, jag lovar!

Förövrigt har jag och thomas firat en månad.
jag älskar dig mer än allt annat


godnatt & sovgott
hade skolfoto idag (y)
upp halv 7 imorgon, skolaa !

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Tackar :D

2009-08-27 @ 22:21:33
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0