Photosession









Fotograferade Emma & Linus lite ikväll
Ni får lite smakprov här.

Nå ? ;)

Hoppas ni haft en bra kväll.
Kollade på " Den bästa av mödrar " med mamma precis, oj vad bra och sorglig!
Jag tänkte först att det var en gammal kass film , men shit vad bra..
Eeron eller vad lillkillen hette är ju så söt, och är man kvartsfinsk så älskar man dialekten, ( det kanske man gör ändå ) Finska är ett riktigt härligt språk, tycker jag.. för att jag har hört den så mycket när jag varit där.
R.I.P Taisto <3

Ska krypa ner strax, saknar thomas.
Imorgon kommer han!
Ska sova ut så man är pigg och fräsch, inför thomas & skolan!

Snart är det Praaao. Jag ska gå och fråga på någon frisörsalong eftersom att jag är så inne på att gå det på gymnasiet. Så jag vet om jag verkligen ska satsa stenhårt på dem betygen! Får jag inte frisör på Prao en vecka så är det Coop, och då ska man uppföra sig och försöka få helgjobb/sommarjobb :)
Godnatt
lh'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0