Scotts i parken








Kalaset var brabra, kul att snacka med kusinerna lite, träffas ju inte allt för ofta. Tänkte dra ut och lira boll men då hade det blivit glidtacklingar & lera, skulle också kanske dra till Robin & Patrik med Emma, men är man seg så är man! ;)
Blev att åka hem och käka pannkakisar ( längesen! ) och kolla på Kvarteret Skatan, oj vad roligt det är !
Har ni inte sett det så bör ni det, varje Torsdag 21.30 2an.
Ska snart kolla lite film, vetinte om det blir lipstick jungle, 17 again eller i hate valentines day.
Någon som har sett någon av dem ? :)
Sen blir det sova och upp tidigt, iväg och gymma med Ahl & Hallén , vidare ner och möta Emma och kika på höstjackan jag hittade idag, väldigt snygg! Eftersom jag är mörk i håret ( egentligen mörkblond ) men nu då så är jag ju mörkbrun i håret, så jag valde en grå jacka, som en kappa nästan, i skönt varmt material. Jag ska visa en bild ! Jag föll för den direkt, kikat på den lite sådär i ögonvrån men aldrig trott det var någonting för mig, men icke sa nicke.. fram med plånkan!
Haha, den vill jag verkligen ha. Berättade för min käre mor och far och dem har själva sagt att höstkläder bör inhandlas ( skor & jacka och så ) Jeans & bh står också på listan. Men iallafall när jag kollat på jackan så möter jag och Emma en av våra kära "gamla- konfaledare" Into, hon är väldigt saknad! På en fika på Brödboden, mysigt. Där byter vi ut lite ord och efter det möter jag upp min kära mor och kollar jackan, skor, bh!
Skolan drar ju igång snart, även lite skolsaker stod på listan..
Sedan hem och kanske träffa min älskling!

Ni får lite bilder ifrån Scotts i Lidköping som jag var på igår med Emms, underbart!
Massor med folk och en mängd med folk som klagade när man stod framför dem ( iofs förstår jag det, haha )
Gick fram till scenen där alla "fjortisbrudar" stod , och tog lite bilder.
Lite snygga bilder varjefall :)

Nu ska jag försöka bestämma mig vilken film det blir medans Håkan Hellström sjunger i mina högtalare..
vi hörs imorgonbitti!
godnatt & sovgott

vill meddela att det spöregnar ute (y)

lh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0