tjännatjänna!




hejhallåtjänna!

Jag vet att jag är kassare än en blogg som inte ens är startad på att uppdatera.
Men det är en mängd med saker som snurrar runt i skallen..
Plugg, framtiden, sjukdomar,kärlek,vänner, träna & taggar stenhårt inför Praoveckan på Coop Extra nu nästa vecka, och sen på Söndagen åka till Turkiet med mamma en vecka, åh vad skönt! Side..
Och nu börjar jag bli sjuk också, svininfluensan?
Nejdå, mår inte på topp bara.

Ska skriva fördjupning på sexualkunskapen så kanske istället för VG+ på de , så får jag kanske MVG ?:)
Förhoppningsvis!
Ska skriva om pedofileri, abort och lite så.
Håll tummarna

Idag har jag varit med pappa i Skövde, köpte ett par skor, 299kr Din Sko. Vita!
Kan ta kort och visa imorgon :)

Vi hörs senare, ska slå på Idol sen med, inte sett ett enda avsnitt ännu, bra?
Ha det bra .



i miss you darling

lh'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0